Skottland 2008

Förlåt, jag måste erkänna att  jag varit hemma i två dagar... utan att skriva i bloggen. Galet! Ni vet säkert att jag varit ute på äventyr, en vecka i Skottland. Helt underbart! Har vart på besök hos Jamie i North Berwick där jag och Elin bodde ett par nätter. Hade så mysigt där, bodde fint och hans söta mamma tog hand om oss. Vi var också en sväng förbi hand syster i Aberdeen, hon pluggar där, och hälsade på. Den natten festades det så det stod härliga till, såå kul! Både innan och efter Aberdeen stannade vi till i Edinburg och spanade in lite sevärdheter. Tidigt på fredags morgon packade vi in oss i bilen och åkte mot festivalen T in the Park som var veckans höjdpunkt. Finns inga ord som kan beskriva atmosfären, stämmningen, kännslan... jag kan bara få fram ordet enormt! Sista dagen i Skottland besökte vi Glasgow. Nedan följer lite bilder från vistelsen, enjoy!

[Klicka på bilderna för förstoring]



[Click on the pictures for enlargement]

I'm so sorry, I had to admit that I´ve been home for two days now... without paying any attention to the blogg. Crazy! Have been a week in Scotland, thats was just wonderfull! Think I have a little crush in the people who lives there, the nature...just love everything! The first couple of days we stayed in North Berwick with Jamie and his mother, they where so nice to us! Then we went to Edinburgh and from there to Aberdeen to visit Jamies sister Sam. The night in Aberdeen was crazyfun! Early friday morning we took the car and drow to the festival, the highlight of the week, T in the Park. I can´t find words who can describe the atmosphere and the feeling, a week/weekend to remember! Enjoy the photos above!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback