Shopping

Kära Gud i himelen, förlåt mig för min synd idag. För att bevisa min vördnad för dig är beredd och villig att på allvar använda de rea plagg jag handlat idag.

De var min lilla ironi-bikt, nu till de saker jag köpt. Det blev en del rea grejjor och en del bytes grejjor. Av farmor och farfar fick jag och syrran Britney Spears parfymen
Fantasy i julklapp, som för övrigt luktar jätte gott och som jag fått massor av komplimanger för, men passade på att byta den ena parfymen så vi kan bytlåna av varandra. Vi valde istället Hugo Boss Deep Red som också är en av våra favoriter. Så nu kommer ja gå runt och lukta sjukt gott med Britney och Hugo på hals och handled. Sen lämnade jag tillbaka ett par glittriga leggins som var rätt coola men inte riktigt min style och bytte dom till två stycken bh:ar. Bh:arna var på rea så jag köpte en svart och en vit vardagsbh, väldigt välbehövligt. På Gina Tricot hittade jag ett smoking sation skärp på rea. Inne på Deep hittade jag två ting som jag länge letat efter, båda på rea såklart. En stor ljusbrun skinnväska med både handtag och axelrem och plenti med plats för skolböcker, träningskläder och annat onödigt. Den svarta tröjan med polokrage har varit efterlängtad i vinter men inte förren nu har jag hittat den med rätt material, rätt krage och rätt design. Precis vad jag behövde.

image461

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback