MysPys söndag

Denna ljuvliga slappa söndag, söndagen är helt klart den officiella slappdagen. Efter en händelselös förmiddag framför datorn och sedan damernas och herrarnas skidskyttet på tv:n åkte jag till Alex. Vi har borrat, städat och fixat lite i hans lägenhet. Slängde typ 10 oanvända kartonger som bara låg och väntade på att bli bortforslade. Jag som älskar att rensa hjälpte till få iordning lite i garderober och i diverse lådor, behöver jag nämna att jag hittade ett par skelett i garderoben? Ibland önskar man att man inte var så snäll, vissa saker är till för att förbli osedda.
Nu håller vi på att laga kebabtallrik av lite rester jag grävde fram ur frysen, tro det eller ej så finns det mat där. Blir nog film till maten, vi funderar på "The Kingdom", den verkar vara bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback