Irriterande

Schemat för våren 2008 har ännu inte lagts upp på gih.se. Jag som vill spana in vårens lediga dagar och planera lite. Skulle i alla fall vara hur perfekt som helst att ha lite framförhållning, så du din lilla schemaläggare därute.... en sak ska du ha väldigt klart för dig.... hurry up din segpropp!

Idag åkte ja till Ida och pluggade, igen, känns snart som jag bor där. Och vem vill inte bo mitt i stan, lyllo! Jag kom till henne vid halv åtta tiden på morgnen eftersom jag fick lifta med Alex. Hon öppnade i morgonrock och vi behövde bara utbyta ett par blickar så kröp vi ner i soffan med kuddar och filtar. Våran ursäkt får bli att vi inte kunde missa nyhetsmorgon, det är såå viktigt att hänga med i alla världens händelser. Klockan halv tio ringde det på dörren och vi insåg båda att vi sovit bort ca två timmar och missat nyheterna på tv. Det var Senna som kom för att göra oss sällskap i pluggandet. Nu blev det helt andra bullar, vi pluggande som dårar och svarade på alla instuderingsfrågor vi bara kunde. Sen tog vi lite avbrott då och då, kollade till exempel lite på Oprah.

Nu är jag hemma och packar min lilla "sova-över-hos-älsklingen" väskan, lite kläder och grejjor till skolan imårn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback