Fredag

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt denna dag. Blandade känslor! Frisören på Hår Akademin satte sig på tvären och totalt vägrade göra någon förbättring. Hon tyckte inte ens att det var fel av dom att de inte hann klippa mitt hår. Vilka jävla fasoner. Håller ni med mig så våga vägra gå till Hår Akademin på Valhallavägen 151. Vilka miffon! Hoppas innerligt att hela svenska folket råkade titta in i min blogg nu för att läsa detta. Skulle sitta fint! Det var bland annat detta som gjorde att jag bara skulle vilja gråta denna dag. Det som gjorde att jag ville skratta var den trevliga lunchen med Malin, vårat biobesök där vi såg den fantastiska verklighetsbaserade filmen "Fjärilen i glaskupan" och att min klänning som nu är insydd blev bra. Juste så fick jag ett mail från märkesoutleten vid Gärdet där de precis har fått in kläder från märket Whyred. Det var bloggerskan Kelly som tipsat om det stället där jag nu medlem och får regelbundet mail om när dom får in nya kläder. Jag fyndade rejält och hittade en riktigt tjusig t-shirt med rosett i halsen för endast 100kr, kan ni fatta att det är sant? Jag bara vill skratta så jag får ont i magen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jobbigt det där med frisörer, också råkat ut för några riktiga dårar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback