Drömmare

Imårn är det tenta i fysiologi. Jag ställde klockan imorse för att komma upp i tid och börja läsa. Jag har läst sida upp och sida ner, men fattar man allt för det?! Nähää du, det ska jag tala om för dig att man inte gör. Svårt är vad det är. Men som med allt annat här i livet, ska man klara av nått får man kämpa för det. Klarar man det inte första gången får man göra om tills det går.

Tog en liten paus i pluggandet och surfade in på hemnet.se, som vanligt. Jag har kommit fram till att jag är kräsen när det gäller lägenheter. Så fort planlösningen inte passar mig klickar jag bara förbi lägenheten för att se om nästa möjligtvis kan falla mig i smaken. Jag tycker nästan det är pinsamt. Nått annat som är pinsamt är att jag har fått på hjärnan att jag måste bo innanför tullarna innan jag blir stor. Och det är inte billiga lyor där inte. Eftersom jag har så grymma matte-skills har jag räknat ut att jag kommer att ha råd att flytta hemifrån när jag börjar närma mig 30år. Då hinner jag ju knappt flytta in innan jag ska flytta till hus, gifta mig och skaffa småttingar.


Herre gud, Sandras i-landsproblem är verkligen akuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback