Sömnproblem

Vilken natt, oh my! Gick och la mig strax innan 23.00 igår eftersom skolan började kl 8.00 idag med. Slumrade till ett par minuter och vaknade sedan tvärt. Blixtvaken var jag. Vid halv ett kröp Alex ner i sängen, han började senare idag, och tyckte synd om mig som inte somnat än. Jag var så stressad att jag inte skulle få någon sömn. Kollade på klockan varje minut i typ en kvart. Alex försökte förgäves med olika metoder för att hjälpa mig till drömmarnas rike; kliade mig på ryggen, kliade mig i nacken, kliade mig på armen... inget hjälpte. Då började han sjunga godnattvisa, hjälpte inte det heller. Tillslut somnade han och började snarka. Värsta krisen jag upplevt, typ. Nånstans efter kl 01.00 somnade jag tillslut in och det känndes som jag bara slummrat lite när väckarklockan ringde kl 6.00. Fy fasen! Ikväll ska jag gå o lägga mig tidigt och imorgon blir det sovmorgon pga ledighet.

image536

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback