My valentine day

Min alla ♥ dag var riktigt romantisk. Här nedan kan du se min och alex hjärtekväll i bilder.

image543

Middagen och all dekoration har jag ordnat, visst blev det fint?!

Meny

Förrätt 1: Avocadohalva fylld med skakgenröra och garnerad med räkor och rödlök
Förrätt 2: Skärgårdssoppa med smak av vittvin och saffran
Varmrätt: Skaldjursplatå med krabba, räkor och gratinerade blåmusslor
Efterätt 1: Ostrbicka; två sorters ost och kex med päron
Efterätt 2: Kladdkaka med glass garnerad med hemmagjorda chokladhjärtan
Dryck: Mousserande vin; Törley

           

Långa härliga röda rosor och ett jätte vackert silverarmband med hjärtberlock fick jag av min prins

 


(Bilderna är tagna med mobilkameran så det är lite suddiga, vill du se lite bättre bilder klicka här!)

Kommentarer
Postat av: Angelica

åå vad mysigt det ser ut=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback