Klippat och klart!

Jag klara deltenta nr 1 i tillämpad fysiologi, jag klarande deltenta nr 1 i tillämpad fysiologi och hörrni visste ni att jag klarade deltenta nr 1 i fysiolgi?! Det gjorde helt klart min dag! Lycklig i hela kroppen. Nu är det bara att sätta igång med mitt miniprojekt i kursen Idrottslära och tillämpad Idrottsvetenskap 7,5hp. Detta mini projekt motsvarar 3hp av hela kursen och ska vara inlämnad på torsdag i nästa vecka. Mitt arbete går ut på mäta och jämföra olika vinklar i armbågsleden när man sitter i en sk. triathlonposition kontra hur man sitter när man kör ren landsvägscykle, låter som ett bra arbete eller? Huvudmålet med projektet är att få en djupare kundskap i hur man filmar teknik och sedan analyserar den, så eftermiddagen och kvällen kommer att gå åt till att sitta på cyklen i olika positioner och bli filmad. Under morgondagen ska jag lägga in filmen i ett spciellt program i LTIV labbets datorer och mäta vinklar och så vidare. Spännande ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback