I paketen

Detta låg i paketen jag hämtade ut idag;

     

Bild 1: Från Aroma
♥ Activity massageolja
♥ Balance massageolja
♥ Romance massageolja
♥ Lillhjärta aromsten med två dofter; "Happy days" och lyxolja "Neroli i Jojoba"


Bild 2: Från Stella White
♥ Tandbelkningskittet "Professional dental whitening system" med 36st behandlingar


Bild 3: Från Pureskin
♥ Face care soft
♥ Face serum


Recensioner om produkterna kommer ni att få läsa om i slutet av v11 då jag kommer hem från vinterutbildningen i Ramundbergen.

Kommentarer
Postat av: sara

kul, vad är det för nåt?

Postat av: Saga

vart ska jag skicka adress uppgifterna? :P

2008-02-28 @ 19:33:51
URL: http://sagapaga.blogg.se
Postat av: Maria

hej gumman, jätte kul, vart ska jag skicka min adress :) du vi måste pratas vid mer, kan du inte lägga till mig på msn? [email protected]

Jag fick också paket från pureskin idag :) fast jag fick en fotkräm och ansiktskrämen som du också fick :) o armoa creative har jag också testat saker ifrån, men det kanske du har sett? :) är det du som skickar ut weleda priset eller e det dom?? kram kram

2008-02-28 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback