i FORM

För nån vecka sedan nappade jag ett studenterbjudande från Mecenat. Erbjudandet gällde 3 nr av tidningen i FORM + en rosa pulsklocka. Allt detta för en mycket liten summa pengar. Och nu, eller snarare igår, fick jag hem tidningen i brevlådan. Har bara hunnit bläddra lite i den men det var väldigt många sidor som jag kan tänka mig att lusläsa efterhand. Till tidningen fick man också med tränings DVD; Träna dig till drömkroppen - 3 x 25 min i veckan. Den ska tydligen innehålla 31st funktionella multiövningar som formar hela din kropp i rekordfart. Detta tycker jag låter mycket spännande, eller inte. Haha, lite skeptiskt när det skriver så överdrivet och att allt låter så bra. Det finns fortfarande bara ett enda sätt att gå ner i vikt och det är att göra av med mer energi än du får i dig, that´s simple. Men att forma hela kroppen i rekordfart, låter intressant. Får ta en titt på DVDn lite senare.

image595
Nu längtar jag bara efter den rosa pulsklocka

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får ge raporter sen om det fungerar ;) Såg på din info att du bor i motala, jag med. :P Hoppas du har en trevlig kväll :) Kram

Postat av: Malin

Hehe, ja, varamon är ett härligt ställe :) Japp, jag går på Platen, samhäll-språk :)

2008-02-26 @ 22:32:36
URL: http://malinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback