En tanke om åldrande

Man vet att man börjar bli gammal när man man inte längre håller på att avlida av längtan till festivalsommar. Jag har blivit tant! Efter en lite check på sommarens festivalutbud har jag, och Malin, dissat de festivaler där restiden dit är över 30min. Det har alltså slutat med att vi funderar att enbart hänga i Stockholm och digga musik på W.T.A.I. den 14 juni. Det är iof inte fy skam med tanke på de artister som kommer att uppträda där är; Foo Fighters, The Hives, The Helicopters, Mando Diao och Sahara Hotnights. Vilket drag! Tyvärr känns det lite bittert att det inte finns planer på att åka till Borlänge Peace and Love där bland annat Johnossi och Håkan ska spela. Men har man blivit 20 jordsnurr känns det lite halvt barsnligt att tälta i en lergrop och sedan ligga där och kräla. Skämt och sido, bäst att jag inte säger för mycket nu... plötsligt blir det vell festival ändå och då för jag äta upp mina ord!


Många undrar säkert vem fasen Johnossi är?! Här kommer smakprov...njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback