Någon?

image665
Tog bild på en av dessa stjärnor. Min skugga till vänster och Ninas till höger.

Igår kväll när jag och Nina var ute på stan så var det ett par unga killar som ritade stjärnor på marken. Detta bevittnade vi runt 20 tiden vid Hötorget, precis utanför Hötorgshallarna. Lite senare åkte vi till Medborgarplatsen för att glida in på en bio och utanför, där vi torget, såg vi likadana stjärnor. Inte nog med detta såg jag dessa stjärnorna igen idag, det var när jag skulle till skolan som jag klev över dom påväg upp från Stadions tunnelbanestation. Någon som vet vad dessa stjärnor är till för eller står för? Min första tanke var att det skulle bli en sån där
Walk of Fame a lá Hollywood, inne på rätt spår då tror ni?

Kommentarer
Postat av: emma

då får man passa på o kommentera lite då o då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback