Det finns en gata där alla kan mitt namn

Den gatan ligger inte här, den gatan ligger i Motala och heter Smålandsgatan. Ibland, inte ofta, men ibland har jag en stark saknad tillbaka till den staden. Till mitt andra hem. I sommar ska jag verkligen ta mig tid att åka dit och hälsa på inte bara mina vänner utan staden. Andas lite luft på torget, ta en promenad längs strandpromenaden, ta en fika på Hugos och bada i Varamon. Tro det eller ej, jag kanske till och med ska ta en lite löprunda i Fålahagen?! Haha

Kommentarer
Postat av: Maria Grannen

Va glad man blir att höra att du inte glömt oss. =)

Klart du ska komma "hem" i sommar. Då ska jag med vara hemma, så kan vi äntligen få hänga lite igen.
Puss
Xx

2008-04-09 @ 01:42:27
Postat av: elin

visst längtar man tillbaka till smålandsgatan. jag bodde ju också där! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback