Frilufsliv

Onsdag-fredag var jag ute och vandrade i skogen med GIH. För hälsopogramet och tränarpogramet ingår denna praktiska lärometod i kursen frilufsliv. Första dagen paddalde vi 10km, sedan vandrade vi mellan 5-10km/dag i skogen och sov under en simpel pressening. Det var grupptävlingar och finorientering på högsta nivå. Jag sov oförskämt bra ute i skogen trots att jag en morgon vaknade med feta mördarsnigeln på låret. Så jäkla repulsive!! De två nätter jag nu tillbringat hemma i min varma goa säng har jag tagit tillfälle att ta till mig och smälta alla intryck som denna kurs inbringat. Nu i veckan väntas det utvärdering av delkursen sommar/höst frilufsliv, i april nästa år fortsätter kursen med moment 2 nämligen vinter/vår frilufsliv. Då ska vi upp i fjällen och härja.


image354

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback