Äntligen Malin

I skolan gjorde vi vår första lab som bestod av att vi, två och två, skulle känna och klämma på varandras ben. Alltså ta reda på vart alla ben i benet och foten började och slutade m.m. Jag och Jessica hittade mycket spännande ben på varandra och jag kunde till och med känna och peka ut en gamal menisk skada i Jess knä, redan proffs or what!? Efter skolan spelade jag tennis med Jessica på skolans tennisplan tillsammans med några andra klasskompisar som hade banorna bredvid. Riktigt kul + sjukt jobbigt = bra träning! Har redan börjat min uppladdning för att knäcka min kära pojkvän i en tennismatch men jag vågar inte ta upp det med honom ännu, jag måste ju bli grymmare än grymmast först! När tennisträningen var avslutat åkte jag två stationer till på röda linjen och kom fram till Universitetet där jag hälsade på min kära vän Malin som flyttat hit från Motala för att plugga. Vi tog en 10min promenad till hennes studentlägenhet som hon precis flyttat in i. Säga vad man vill om slitna studentkorridorer men så fort man kom in i Malins rum såg man hennes öga för inredningsdetaljer. Vi har lite samma smak så jag tyckte verkligen att det var jätte snyggt och jag vet att det kommer bli ännu fräschare ju mer inredninsgdetaljer som faller på plats. Vi avslutade mötet med en kopp Chai te på Wayne´s Coffee som bla. var toppat med en hel del girl talk och skvaller, eller är det samma sak?! Girl talk och skvaller alltså?!


Godnatt allihopa, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback