A-uppsats

Nu är det dags att skriva A-uppsats. Alltid roligt att skriva, det är min grej, men ibland är det stört svårt att hitta den information man vill åt och behöver. Jag ska skriva om triathlons distansutveckling och om det kan har betytt något för barn och ungdommar. I fall du skulle sitta på lite overderlig litteratur eller annan information om detta, var vänlig kontaka mig omgående!

Gårdagen smakeupplevelse på den asiatsika resturangen Aroy Dee var en fröjd. Vi beställde in vårat lilla "tappas"-bord som bestod av en hel massa läckerheter, vissa ätliga och vissa lite mindre ätliga. Rätter som fritterade räkor, små fisk knyten med olika kryddor, rispasta knyten med fyllning och wok-inspirerat var hur gott som helst medan jag och mamma hade lite besvär med att äta fritirade ankfötter. Alex och pappa gluffsade i sig utan besvär medan jag smakade en mikrofiber del och mamma stod över. Ibland får man vara kräsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback