Stegräknare

Efter insperation av Julia har jag, från och med idag, börjat gå med stegräknare. Tänkte tävla lite med mig själv och se hur många steg man kan komma upp i per dag. Senare hade jag tänkt att sammanställa lite hur stegmängden varierar beroende på vad för aktiviteter man sysslar med, gud vilken GIH-forskar-nörd jag blivit!! Idag har jag hittils gått 4295 steg och dagen har bestått av en hel drös föreläsningar. Hinner säkert knata en ett par steg till innan de blir dags för sängen. Det skulle som sagt vara kul att se lite hur stegmängden varierar beroende på vad man gör om dagarna, tex hur stegmängden ser ut en när man vart på shopingrunda i stan eller varit på värsta intensiv gymnapasset. Hur ser det ut när man vart och ute och dansat en hel kväll/natt eller när man gått långpromenad/joggat. Jag känner iaf att det skulle vara kul att veta! Får jag bra respons på detta från mina läsare kan jag kanske till och med kan redovisa resultatet här på bloggen!?

image366

Kommentarer
Postat av: kimJ

jaa visa det kul och läsa :D fin blogg!! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback