Lediga dagen

Idag är det inga föreläsningar på skolan = ledig! Hur man än vrider och vänder på det så kan man inte påstå att jag är helt ledig, det ska ju skrivas A-uppsats. Hur som helst hade jag ett inbokat möte idag kl 10.00 med Anna på Nautilus Elite i Vasastan. Vi skulle gå igenom lite hur jag skulle komma igång som spinningsinstruktör och allt runtomkring. Efter mötet sprang jag in på Efva Attling på Birger Jarlsgatan och hämtade mitt Carpe Diem armband som jag beställde där för typ två månader sedan, nu hade det äntligen anlänt till butik och det var grymt snyggt! Kommer att blå så snyggt ihop med Carpe Diem halsbandet. Passade även på att köpa mig ett par nya jeans från H&Ms SQIN serie, älskar verkligen passformen på dom jeansen. Har sedan tidigare dom mörkblåa och denimgråa jeansen men såg att de nu fått inte den nya modellen från serien, dessa är intensivblåa med svag tvätt, stuprör och dragkedjor vid vaderna. Likie!


Carpe Diem armbandet
image361

Armbandet                          Halsbandet                         Jeansen
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback