Korridorsfest

Dagen har varit en aning omtumlande. Från att ha fått sovit fram till kl 10 varje morgon (pga. tenta ledigt) till att jag och Ida bestämmde oss för att vara duktiga och plugga lite i skolan idag. Vi har tenta nr 2 i idrottshistoria om en vecka så vi passade på att utnyttja vår lediga tid till att studera ämnet lite nogrannare. Kl 10.00 skulle vi mötas i skolan, fattar ni att man måste gå upp kl 8.00 för att hinna dit? Vid lunchtid var jag helt slut och släpade benen efter mig till tunnelbanan. Nästa stopp var Kallhäll (lixom andra sidan jordklotet), där skulle jag möta upp en tjej och köpa en kursbok av henne. Kanonbok till kanonpris, helt klart värt resan! Sen var det raka spåret hem för att försöka få styr på mitt äckliga hår som har stans värsta utväxt. Fanns ingen tid att spilla så det var bara på med lite hårfärg (Ebony). Min kära vän Malin och hennes klass har tentafest i korridoren ikväll så ja tänkte svänga förbi, behöver såå ta ett glas vin ikväll! Det är alltså pga. detta som jag blev tvungen att färga håret, kan ju inte se ut hur som helst. Rykten går även att Carro, Fillan och Anna kommer att ansluta, likie! Tyvärr blir kvällen kort för mig, ska upp och jobba kl 10.00 imårn i spelet på Coop. Men varför misströsta, nästa vecka när vår tenta period är över blir det party-party med hela klassen.

Nu är det dags att rota fram nåt läckert i garderoben och få färg på mina nariga naglar. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback