Lista

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja, flera gånger per dag
Gnälla: Kan hända
Skrika: Om jag blir arg/upprörd
Sova: Givetvis, dock inte alltid så mycket som jag behöver
Ha ångest: Om jag gjort något som jag borde ha ångest över
Ta mediciner du inte borde ta: Är för tillfället beroende av nässpray
Vilja dö: Aldrig
Drömma mardrömmar: Inte alls ofta
Ta droger: Verkligen inte
Försöka vara annorlunda: Jag är som jag är, äkta vara
Klä dig i svart: Det är alltid stilrent
Gå till kyrkan: Bara när det är skolavslutning, bröllop, dop eller begravning
Gå i skolan: Japp, men inte länge till
Ljuga: Vita lögner fungerar
Hata folk: Hata är ett starkt ord men självklart finns det människor som jag tycker mycket mindre om
Lita på folk: Nja, har varit för naiv i mitt liv för att kunna lita blint på alla

VEM :
Saknar du: Alexander
Vill du döda: Oj vilken fråga
Rörde dig sist: Stina tror jag att det var
Vill du slå: Alla oansvariga föräldrar
Vill du kittla: Hehe, vet inte
Kramade du sist: Malin
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg
Sårade dig sist: Så långt minne har jag inte
Gjorde dig riktigt glad senast: Alexander
Fick du sms från senast: Syrran
Ringde dig senast: Alexander

HAR DU :
För många vänner
: Goda vänenrf år man inte för många av
Tvångstankar: Njae
Någon annan psykisk sjukdom: Det beror på mitt humör
Någon fysisk sjukdom: Nope
Någon skada: Skoskav
Färgat håret: Mer eller mindre regelbundet
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Naaj
Egen dator: Love my laptop
Bra självförtroende: På topp
Kysst någon: Kan hända att jag har
Köpt kondomer: Yes
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Ja
Varit kär: Är det nu
Dumpat någon: Ja, det har jag
Lämnat landet: Älskar semestrar
Rymt hemifrån: Försökte göra en Lotta på bråkmakargatan, men det blev aldrig av
Tuttat eld på nått: Pyromanen herself
Gjort något olagligt: Det har nog hänt

HUR :
Går du
: Har tendenser att gå med fötterna pekande utåt som en simmare, men det är knappt märkbart
Svarar du i telefonen: "Hej det är Sandra" eller " Hey baby"
Fördriver du tiden: Kollar på tv, bloggar eller pratar i telefon
Mycket pengar har du: Mitt feta bankkonto är inget jag skryter om, hehe
Tjänar du pengar: I kassan på Coop
Ofta bäddar du sängen: Flera gånger per dag (mitt största tvång i livet)
Ofta diskar du: Alldeles för sällan med tanke på att jag inte äger en diskmaskin
Många stör du dig på: Väldigt, väldigt många människor
Ofta träffar du din familj: Nån gång i månaden men snart varje dag

TROR DU :
Att du kommer bli något
: Jag kommer bli precis det jag vill bli och det är någon utöver denna värld
På Gud: Om inte en chans
På rymdvarelser: Har inte tagit ställning
Att folk tycker om dig: Ja, det finns mycket att tycka om med mig!
På ett liv efter detta: Jag hoppas på ett himmelrike med rosa moln och väldigt hög glamourfaktor
Att fiskar kan tänka: Ja i två sekunder
Att du kommer leva länge: Jag kommer blir en väldigt gamal tant med tanke på hur mycket jag skrattar

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Vit
Varmt eller kallt: Varnt
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: Båda
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Music
Bok eller film: Film

Kommentarer
Postat av: Heey

Så snygg som du e så får gärna komma till kyrkan oftare!

2007-05-31 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback