Långhelgen lider mot sitt slut

Ikväll bär det av till Motala men innan dess ska det bli lite BBQ mys här hemma med familjen och Alexander. Vi ska grilla 3 olika sorters kött och jag fick bestämma att det även ska stuvas in ett par majskolvar på gallret, såååå gott! Nu vänter jag bara på att grillen ska bli varm och att syrran och Alex kan komma hem nångång. Suck. Att vänta och ha tålamod är inte ritkigt min grejj! Har i alla fall hunnit packa min väska så nu slipper jag slänga ner allt i ren panik i sista sekund. Vuxenpoäng, eller hur?! Juste jag har hunnit planera lite inför student- och födelsedagspartyt i sommar. Kommer bli riktigt skojj och jag hoppas att så många som möjligt har möjlighet att komma, inbjudningar är på G så håll utkik i brevlådan.
 
Valborgsmässoafton igår blev en trevlig kväll hemma hos Alexander med mycket god mat som lagades och avnjöts i gott sällskap av Erik och Matilda. Lite senare på kvällen åkte vi hem till Stoffe som hade lite party, väldigt kul att träffa ansikten som man inte sett på ett tag och även lära känna lite nya människor.

Nee nu ska jag gå ut och säga till grillkolen att dem får skynda sig att bli klara, jag är ju dö hungrig för fanken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback