Heroes

Under veckan har jag varit sjukt fast i serien Heroes. Har man väl börjat se den är man fast, det kan nog alla som sett den intyga på. Nu på förmiddagen såg jag klart på det sista avsnittet. Det har vart ren spänning hela den här tiden men nu verkar det som att upplösningen inte kommer att infinnas. Mannen bakom Heroes, Tim Kring, har bestämt sig för att lägga ner seren mitt i nuvarande säsong. Enligt källor i produktionsbolaget beror nedläggningen på att Tim vill revoltera mot serier som sänds alldeles för länge och tappar sin kvalitet. Hur kan han göra så mot oss? Jag förstår verkligen hans budskap och tycker, liksom han, att många serier "lever på övertid". Hörde precis att de desperata hemmafruarna har skrivit kontrakt för sju säsonger (just nu är det säsong tre som går på tv). Det kan ju bli lite tjatigt. Men snälla Tim det är Herores vi pratar om nu, en säsong till? Be a Hero mr Kring, please!?!



Klicka här om du vill se hela serien Heroes online.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback