Äntligen över

Historia provet idag gick kanon och min lärare Per blev till och med mycket imponerad över hur lätt jag hade för att disskutera klla kriget trots att jag ahde blivit tvungena tt läsa in allt på egen hand. Känns bra, riktigt stolt över mig själv. Nu ska jag föröska glömma bort alla dumma politiska ledare och alla dumma krig som utspelade sig strax efetr 2:a världskriget och hur gör man lättast det? Juste, in till stan for some shopping. Botar det mesta och lite därtill. Am i right or am i right people?!

Kommentarer
Postat av: camilla

OMG.. shitt va du tränar, lycka till med triathlonen!

Postat av: Eve

Ok honey, du vet vad som gäller! Nu kör vi stenhart! Underbar planering! Hörs senare i veckan om resultat och bekännelser ;)

2007-05-24 @ 14:28:48
URL: http://dustyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback