Pressent

Godmorgon sötisar! Gårdagens film Blood Diamond var en riktig bra film, verkligen sevärd då Leonardo DiCaprio sadlade rollen som legosoldat pretty good. Dock var den lite obehaglig i vissa scener, tänk er Tears of the sun så vet ni vilka känslor som sköljer över en?! Men för er som gillar gripande filmer, diamanter och Leonardo DiCaprio kan jag rekomendera denna film. Efter att ha sett den vill man bara ta upp en stor fet check skriva under och skicka ner till Afrika så att alla stackare där får ett värdigt liv.

Från det ena till det andra... när älsklingen kom till mig i Fredags fick jag en present, helt utan anledning. (Eller så kanske det var för att jag är världens bästa?!). När jag öppnade det fann jag något jag önskat mig, ni kanske känner igen armbandet från ett tidigare inlägg i bloggen?! Ett ursött armband från KyssJohanna med texten Believe in yourself magic will happen, armbandet är så jag!

image580
Ni får ursäkta den dåliga bilden då jag inte har någon bättre kamera än mobilen.

Kommentarer
Postat av: så det så....

DiCaprio var inte legosoldat.... han var smugglare

2007-03-18 @ 11:44:21
Postat av: Karl Malmqvist

Hej Flachs!
Jag tänker vara fräck och köra lite gratis-reklam (hata mig inte): Om du vill att afrikaner ska få ett värdigt liv kan jag tipsa om www.u-shopping.nu. Det är CUF:s kampanj för att EU och vi i väst ska släppa in fattiga bönder på våra marknader. Hjälp till självhjälp istället för en tillvaro där de tvingas stå med mössan i hand helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback