Påskgåva

Igår kom mamma och pappa hit till Motala och vid middagen fick jag en lite påskgåva. Det är ju inte påsk än men under påsk kommer jag inte vara hemma utan befinna mig på Mallorca, great! Denna söta påskhöna från Pandora låg i det lilla ägget:




Hela dagen, idag, har gått åt till att rensa och slänga massa prylar till det blir dags att flytta hem i sommar. Det ska bli mysigt att starta om på nytt i mitt älskade stockholm. Längtar enormt. Nu väntar jag och mamma på pappa, han ska kolla hästarna, sen ska vi avnjuta en middag på den nyöppnade restutangen Bella Notte här i stan. Planerna för kvällen var att vi skulle gå på bio och se den nya Beck filmen, men efter dagens slit är det ingen som orkar det så vi tänkte åka förbi Godishuset och köpa en fet godispåse och hyra en film. Myskväll med föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback