Student och maskerad

Ujh vilken dag! Fick halvspringa till tåget i det värsta regnvädret, fy vad jag verkligen ogillar spöregn. Väl i Sthlm var det raka vägen till möte på Strix televison vid Hammarbysjöstad. Nej, jag träffade eller såg inte Robert Aschberg. Efter mötet var det blixtsnabbt hem för att piffa upp sig för att gå till Leos studentbjudning. Efter super god mat och trevligt sällskap var det bara att åka vidare till lilla Sara för att fira henne. Sara och Leo var så söta, GRATTIS!

Nu har jag varit och hämtat min dräkt som jag ska ha imårn då jag är bjuden på maskerad. Temat är yrken och min pojke Alex och jag har valt att klä oss som pilot och flygvärdinna. Så goa Jossan lånade ut sin flygvärdinne outfit till mig, underbart! Jag lovar ingenting men förhoppningsvis kanske jag slänger upp en bild där ni ser Sandra as a
air stewardess.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Men då vill jag verkligen ha en bild på dig som air stewardess!
Trevlig helg!
/Thomas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback