Snart student

Min lilla studentmottagning igår blev riktigt lyckad och jag älskar alla mina underbara vänner här i Motala, de är så underbara människor! Jag är glad att det var så många som kunde komma och fira mig lite. Smörgåstårtan jag bjöd på blev ritkigt poppulär, såå gott med smörgåstårta juh! Fick lite presenter också nämligen fyra stycken jätte pampiga vinglas i klart och färgat glas, två stycken läckra svarta te koppar med vita prickar på, en bok om onödigt vetande, en champange, choklad, en personlig CD med minnesvärda låtar och massor med blommor. Tack mina vänner!

Det är sjukt varmt ute, jag ska inte klaga men att träna i denna värmen är fan inte kul. Det är ju jobbigt att bara sitta stilla ute i solen så svettas man gärnet. Puh! Det skulle inte vara helt fel med lite grillat ikväll, denna varma härliga torsdagskväll. Keep on dreaming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback