Jobbe

Undrar ni vart jag har tagit vägen?! Kan bara säga att efter studenten och flytten finns det inte särskillt mycket tid framför datorn, och det är på både gott och ont! Om cirkus en timme är det jobb som gäller, sitta i kassan hela dagen låter bara sådär lockande men money money money.. muste be funny.. in a rich woman´s world. Men jag tror att dagen går fort, om inte annat får jag längta lite extra till kvällen då jag ska gå på MTV Selected, Scandinaviens största DJ tävling. Det ska tydligen bli en galen fest där internationellt kända DJ Static, Axwell, Steve Angello, Özgur Can kommer att mixa live tillsammans med två av världens största DJ`S Stretch Armstrong och Erik Prytz. Det är min älskade DJ Domic (även kallad Alex) och hans polare DJ ROS (Robin) som har fått med mig på dessa tokigheter. Det blir nog en galet tokig kväll, synd bara att det är 12h kvar till det börjar kl 21.00. Typans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback