Het dag!

Vilken dag! Låg ute i solen och blev så överhettad att jag blev tvungen att söka skydd inne i lägenheten. Inte för att klaga men GUD VAD VARMT! Väl i lägenheten började jag rensa och packa lite inför flytten nästa vecka och så drack jag lite mer echinagard. Fasen känner mig fortfarande inte nått vidare pigg. Trots det övertalade Malin mig att åka till Erik och grilla och jag var ganska lätt övertalad, ska ju ändå äta så! Väldigt trevligt sällskap i form av Malin, Erik, Hägga, Jensa, Rebecca och några fler gjorde att jag glömde bort hur jag igentligen mådde. Så skönt, men nu sitter jag här hemma och funderar på att sluta ögonen tidigt för att samla nya krafter inför morgondagen. Pratade lite med bror min när jag kom hem, ska besöka honom och Pernilla i deras nya lägenhet i Gbg nästa helg. Ska bli så kul med lite syskonhelg!

Godnatt my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback