Underbar helg

Känns som om jag tycker att alla helger är underbara men this weekend really did it! Den innehöll mys, grillkväll med vänner, segling, sol, bad, fiske och så lite omdoning i mitt "nya" rum här i stockholm. Lovely, lovely!

♥ Kära vänner, förlåt för att jag ännu inte lagt ut bilder från min 20 årsdag. Jag är så jävla seg, shame on me!

♥ Kära sponsorer, förlåt för att jag ännu inte lagt upp bilder på Goodie-bagen från min fest som ni vart så underbara med att sponsra. Satans seg-Sandra, shame on me!

Slutligen vill jag bara önska alla en trevlig vecka och passa på att hälsa till min syrra som befinner sig i España... Syrran om du läser detta, snälla rara söta gör inget som jag aldrig skulle göra! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback