How about today?

dagens låt: klubbland (klicka på länken; jag och min syster finns med i publiken till detta uppträdande)
dagens dusch: efter träningen
dagens frisyr: utsläppt/hårknut
dagens smink: färgad dagkräm, maskara och lipsyl
dagens händelse: han kommer tydligen inte att köpa studentmössa till studenten
dagens planer: skolan, träna, plugga och träffa girlsen
dagens vill ha: Alexander hos mig
dagens saknad: Elin i Uppsala
dagens drog: avocado
dagens glädje: blå himmel och sol
dagens tråkigaste: minus graderna
dagens finaste: mitt självporträtt
dagens måste: plugga
dagens dricka: vatten och te
dagens köp: ingenting, hör och häpna
dagens mat: kebab med ris / wook med avacadosallad
dagens sjuka: en viss hemlighet
dagens kärlek: Alexander
dagens mående:
glad men trött och lite öm i högra knät

Kommentarer
Postat av: Alex your love

Hej Baby!!

Love U!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback