Home, sweet home!

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen. Inte särksillt upphetsande om jag får säga så. Dagarna i Sälen, Lindvallen, har varit helt underbara fast vi spenderade  mycket tid i Trysil. Var mycket bättre med snö i backarna i Norge. Hur som helst kan vi alla tretton små sötingar i gänget konstatera att det var the days of our lives. Att så många människor från olika delar av sverige och med olika bakgrund kan komma så bra överens och ha så kul ihop, det var riktigt kul att uppleva!

Bilder och mer information om resan kommer att komma senare.

Nu sitter jag hemma i Motala med en ritkigt förkylning, högar med skolböcker samt en överfull tvättkorg. Need som help, please!
Men det man inte dör av gör en starkare, och fan vad stark jag ska bli.

Vill bara avsluta med att tacka Sälen gänget -07 för en underbar tid och ett kärt återseende på den kommande reunion och för alla fina inlägg jag fått i min blogg under tiden jag avrt bortrest. Alltid trevlig att läsa!
Önska mig lycka till med pluggandet och tvättandet... och snorandet!


Kommentarer
Postat av: Markus Johansson

Hej igen!

Jo då, jag måste säga att man mår rätt bra efter nyår, även om det var relativt tungt emellanåt.

Haha... ja som sagt så hade vi inget bättre för oss än att googla våra smått töntiga ?artistnamn? =) Det är alltid kul att se om och vad folk skriver. Plus att du har helt rätt.. vi är ?rå sköna?.. 

Ahhh... triathletgymnasiet förklarar ju saken, jag pluggade inte gymansiet i Motala, men jag har ju ändå koll på vad som händer på Platen... hur länge har du gått där nu då? Vad är ditt mål med den utbildningen då?

Kul att du tycker att Motala är mysigt... var bor du då? Internat eller har du egen lägenhet?
.... alltså... om du inte är med på de så är det ju jag (markus) som är/var pryoknappen... så det går inte dölja något för honom... kan iofs hålla med lite om att det är lite lantis i Motala..(både på ett bra och dåligt sätt). alla känner alla och folk verkar inte riktigt ?upptäckt? vad som finns utanför 70-skyltarna.... :) men men....

Vad gör du på dagarna i Motala egentligen? Inte sådär kanon mycket underhållande att syssla med väl?

Du får skriva med din epost i svaret så jag slipper skriva i gästboken..

/ Macke

Postat av: Thomas

Hej Sandra!

Jag kanske glömde det sist, eller så kanske det föll bort i cyberrymden. Vi har en sak gemensamt, nja några till. Men främst en sak. Flachsbinder, det är mitt namn med.

Saken är den att för många år sedan började min far att släktforskat. För några år sedan tog jag över det hela och jag har fortsatt och kommit fram till en mängd intressanta detaljer och händelser kring just Flachsbinders historia.

Om du vill, så kan vi byta epost adresser. Min har du där uppe i fältet.

/Thomas

2007-01-09 @ 01:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback