Idol Sandra


Så himla kul dag alltså. Jag har två idoler. Sjukt skojj. Idag satt jag och pratade med två tjejor som jag läser samhällskundskap tillsammans med. Helt plötsligt, när vi var mitt uppe i en diskussion om brott och straff, sa ena tjejen att jag var hennes idol. Helt paff! Hon fortsatte att berätta att enda sedan hon började på skolan så har hon sett upp till mig för att jag alltid syns och för att jag har sådan utrålning. Najsigt! Hur som helst fortsatte hennes kompis att berätta att de alltid kollade på hur jag klädde mig och vilka jag umgicks och pratade med. Lite psyko, men ändå smikrande! De mest fascinerande var att dem i detalj kunde berätta hur min garderob ser ut. Dem kunde berätta vilka färger/material jag har på mina strupbyxor och vilken handväska som jag använde mest. Snacka om att dem kunde sin sak, jisses! De berättade också vilka klädeskombinationer de tyckte att jag lyckats bäst med och det som hör till saken är att jag inte ens själv kommer ihåg hälften av de klädkombinationer dem rabbalde upp. Avslutningsvis ville de veta exakt hur jag lyckades med att lyckas? Sorry girls, har inget svar på den frågan. Jag är en lyckost helt enkelt.

Det som är lite roligt  är att det inte är första gången jag får positiv respons för min klädstil. På avslutningsbalen i 9:an blev jag utsedd till "Bäst klädda tjej i Kumla Skola 2003". Wohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback