Sparlåga

Bloggandet har verkligen gått på sparlåga den senaste tiden (förlåt farmor!). Jag får skylla på att det är sommar och att det finns mycket bättre saker att göra än att sitta hemma framför datorn och häcka + att jag har jobbat gärnet! Har fått erbjudande om att jobba i Coop´s förbutik/spelhörna istället för i kassan, det handlar om varje eller varannan lördag eftermiddag mellan 12-15 (med 100% ob). Det blir nog kanon nu när jag ska börja plugga på heltid.

För er som har läste det senaste blogginlägget jag skrev och undrar hur det gick på båtluffen vill jag bara säga att jag har livet i behåll (d.v.s vi blev aldrig påkörda av Birka Princess fartyget mitt ute på farleden, men det var bara minuter ifrån). Haha, nämen vi hade verkligen superkul vårat lilla gäng. Maten serverades direkt från stormköket och luftmadrassen passade perfekt i tältet. En väldigt trevlig "sista-semesterresa" och trevligt avslut på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback