Shopping

Öppningen av det nya H&M Devided i Gallerian, och gratis jeansen, var bara att glömma. När jag kom till Hamngatan kl 10:35 var det flera hundra meter kö, vad trodde jag?! Hur som helst ignorerade jag kön och tog en promenad till Sturegallerian och inhandlade lite nya "bra-att-ha-när-man-börjar-skolan"-prylar. Det blev metallic serien i rosa bestående av nyckelringen "Heart" (på bild nedan), pennfodralet "Joyce" och busskortsfodralet "Traffic". Det blev inte alls farligt dyrt med min 25% rabatt. Jiihoo, ready to start school! När jag ändå befann mig vid Stureplan slank jag in på Efva Attling på Birger Jarlsgatan och beställde "Carpe Diem" armbandet i rätt storlek. Åh juste, jag råkade titta in på Urban Street (för första gången någonsin) och blev förälskad i en enkelt designad carigan med diskret fast sexig urringning från Resteröds. Love!

image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback