F&S

Idag var jag för första gången på Friskis och Svettis, här hemma i Tyresö, och tränade. Det blev ett kombinerat skivstång- och spinningpass på 85min. Att köra på så kaxigt som jag gjorde i början med tunga vikter och högt tempo fick jag snabbt äta upp. Det märktes verkligen att jag slarvat med träningen hela sommaren. Skämms! Glad var jag efteråt att ha genomfört passet och hoppas att träningsvärken kommer vara nådig imårn. Min bedömning av gymmet så här långt är mycket god, fina lokaler, bra instruktör och snälla någon måste spräcka myten om att det bara är tanter som går där. För mig kommer passen på F&S bli ett roligt och givande komplement till annan träning som jag planerar och jag ser fram emot att starta upp. Det blir säkerligen lite extra roligt att träna nästkommande pass tillsammans med Hanna och Julia (som svek stackars mig idag på min F&S debut pga av sjukdom och annan sveda), då kör vi gärnet tjejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback