Morgonträning

image91Har frisknat till så pass nu att det rivstartas med träning. Imorse kl 7:45 dök jag i bassängen och avverkade en sissodär 3000m. Efter passet började jag och Emelie att planera lite inför studenten t.e.x. vart vi triathleter ska ha vår champangefrukost, vad vi ska ha för transportmedel runt torget osv. Kan knappt berga mig inför the big day. Kan ni fatta allihopa, jag tar studenten!? Lilla tårtsmulan tar snart studenten, hurra för mig!





Nu ska jag äta fruksot nr 2 och medan den görs iordning ska jag träna på studentsången:

"Sjung om studentens lyckliga dag, låtom oss fröjdas i ungdomens vår,
än klappar hjärtat med friska slag, och den ljusnande framtid är vår."

Bra sångröst Sandra, bra sångröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback