Kan man älska vädret?

Vaknade nyss av mig själv, inga väckarklockor och inga mobilalarm rubbande min skönhetssömn idag. Självklart låg jag kvar ett par minuter i sängen, det är så underbart att bara ligga där och veta att om man inte vill kan man stanna kvar i sängen nästan hela dagen. Inga lektioner idag, hur skönt är inte det?! Väl i sängen tog jag ett par ovärderliga minuter för mig själv och bara njöt av the moment och tänkte alla tankar jag behövde tänka för bli sams med min hjärna. Hihi. Tillslut kunde jag knappt höra vad jag tänkte för att det kvittrade så högt utanför fönstret och det var då jag såg den. Solen. Himlen var klarblå, träden stog stilla och solen sken. Jag sprang upp och kollade på termometern och kunde knappt tro det, 21°C kl 8.45. Ska sätta mig ute i gräset med en bok lite senare och lapa lite sol. Hoppas det håller i sig hela helgen för jag älskar verkligen det här vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback