För jag har SNART tagit studenten...

image69

Idag när jag tog en sväng förbi skolan, för att hämta projektarbetet jag ska opponera på nästa vecka, möttes jag av ett hav av glada elever med sina studentmössor i högsta hugg. Mössorna har äntligen kommit! Jag var inte sen att ställa mig i kön och hämta ut min. Sen ringde Sanna och vi tog en promenad till torget och tro de eller ej så bara hängde min studentklänning där när vi klev in på MQ. Skylten över klänningen lydde nått i stil med "Sandra, jag vet att du vill ha mig, kom och ta mig innan det är försent!", haha. Så jag tog den och när jag kom hem och provade med studentmössan till var det bara så perfekt. Nu kan jag ta farväl av oron i magen och ägna min hjärnverksamhet och betydligt viktigare saker än åt vilken studentklänning jag kommer att ha på mig, om jag nu hittar någon? Känns så skönt!


Dagar kvar till studenten: 56
(varav ca 35 skoldagar)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hur ser klänningen ut ? ingen bild på den ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback