Träningsvärk

Nu har tre dagar vandrat förbi i almanackans V41. Träningen har verkligen höjts en nivå nu och det känns kan jag lova. Men trots (skön)värk i kroppen rullar det på bra och jag trivs verkligen när kroppen får börja arbeta igen, som den är van vid att göra.

Idag åt jag fiskpinnar med hemmagjord potatismos, hur smaskens som helst! Åh, vill ni veta nått mer spännande, för första gången på jag vet inte hur länge drack jag ett glas kall mjölk till middagen. Uppfriskande gott, men jag håller mig nog till vatten i fortsättningen.

Dagens bästa: Jeffs ansiktsuttryck på cirkelträningen då jag lägger en väl val kommentar om att mitt röda nagellack inte matchar den röda färgen på idrottsmattorna. Haha
Dagens sämsta: Under de 39 månaderna jag gått på triathlongymnasiet har inte en tjej någon gång fått hålla i uppvärmningen på cirkelträningen, gällde även idag. Jag och Hanna tycker detta är diskriminering!

Kommentarer
Postat av: Linda Th.

Hej Sandra! Satt o läste din blogg. Tänkte bara säga att jag höll i uppvärmningen på cirkelträningen en gång förra året=) Hoppas allt e bra i motala!

2006-10-19 @ 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback