Träningsdag

45563-255

Idag har jag varit duktig. Började dagen med ett härligt lunch spinningpass på Tyresö Gym kl 12.00. Efter det åkte jag hem duschade och åt mellanmål, sen iväg för lite shopping. (Blev ett par snygga gothic inspererade boots som går upp över knäna, mycket trendriktigt i vinter, kommer förhoppningsvis snart bilder).
Lånade mammas bil idag så jag fick hämta henne och följa med på Bailine träning. För er som inte har koll på vad detta är kan jag berätta att Bailine är ett mycket avancerat datasystem för figurformning och viktminskning. Jag fick äran att prova på detta och det var en upplevelse kan jag berätta. Fick ligga ner i ett litet hemtrevligt bås medans Katja fäst "plattorna" på kroppen, sen kördes simulatorn igång och det började hoppa och rycka i hela kroppen. Till en början var det mycket obehagligt, så obehagligt att jag fick värsta fnissanfallet, sen gick det över och jag "tränade" lungt vidare dvs. kroppen höll på för fullt med att rycka och ha sig medan jag lungt låg och läste
Plaza. Efter en sissodär 30min var jag klar med mitt "Klassik timglasform" pass. Känndes mycket bra, kan berätta mer imorogn om hur det känns dagen efter. Pratade lite med Katja medans mamma gjorde sitt pass och hon berättade att hennes kunder tappat flera centimeter runt midjan sedan de provade på första gången, känns som en mycket bra kompliment till vanlig träning och god kosthållning. Rekomenderar starkt att gå och testa, bara upplevelsen var unik. Nu ska jag iväg på mitt tredje pass för dagen, ska till Eriksdalsbadet och simma lite med SCT.

För mer info om Bailine, klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback