Something good about this day? Don´t think so...

Någon som har ont i benet?
-JA!

Dagens löpträning slutade inte som tänkt. Efter en, vad jag skulle kalla det, ordentlig uppvärmning i 20 minuter skulle vi köra några korta snabba rusher fram och tillbaka, typ idioten, inna själva löp serien startade. Vid en övning där vi skulle  springa fram, sedan tvärt springa baklänges tillbaka small det bara till. Skoningslöst. Jag har ingen tidigare erfarenhet av att ha blivit skjuten, lucky as well, men det känndes ungefär som, jag tror att det skulle kännas, att bli skjuten i låret. Jocke, min tränare, gissade på sträckning. Jag försökte jogga runt lite lätt för att återfå löpsteget men smärtan höll i. Tillslut joggade jag hemmåt för att strecha samt massera lårmuskel efter bästa förmåga. Nu sitter jag här med liniment och en värmekudde på låret. Känns rätt behagligt nu iaf! Ska till vår massör Thomas i morgon så får han kika närmare på "skadan", men han trodde som Jocke att det rör sig om en sträckning eller bristning. Hur som helst, as long as I get well soon!

Besvikelse 1
Mando Diao spelningen i Linköping på torsdag är inställd pga sjukdom. Men va fan, hur kan man veta flera dagar i förväg att man fortfarande är sjuk på torsdag?! Tell me Mando, tell me!
Hur som helst är det nytt datum som gäller, 1/2 2007. Typ sjukt långt kvar. Jag och Malin är fett besvikna!
Besvikelse 2
Jaha, vad ska jag säga. Den planerade spela spel kvällen blev inte av. Jaha, vad säger man?!

Utöver allt detta, som om det inte redan vore nog, har min bruna reptilmönstrade favvo handväska gått sönder. How to keep on living? Den kostade inte särskillt många riksdaler på second hand, men damn vad vi stod nära varandra. Gick till skolan varje dag och den bar så vänligt mina tunga skolböcker. Tack för den här tiden. Dags att prova ut någon av de andra tjugo väskorna som kan tänkas duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback