Sandra roar sig med ny lista

Vad har du för TV-kanaler? De kanalerna man får när man har "Robert kortet", men inga filmkanaler
Har du åkt moped någon gång? Yes I have! Här är eller var min pärla, klassas numera som syrrans
Har du busringt någon gång? Om jag har. Hur kul var det inte att busringa till alla söta killarna i klassen när man gick på lågstadiet. Eller vad sägs girls?
Har du fått felparkeringsböter? Nej, jag har däremot lyckats parkera väldigt fel ett par ggr då lapplisorna troligtvis vart på fikarast
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja gud vad spännande! Fast det verkar ju lite läbbigare med bungy-jump... (alternativ på mysigare alternativ, om man inte vågar hoppa själv)
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Phuket i Thailand
Har du en egen trädgård? Nej men det skulle vara gulligt, får bli senare, kanske får hulk-gröna fingrar då?!
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Sailor Moon. Hon e fett cool! Vi har liknande karaktärsdrag har jag kommit underfunn med. Så finns det en man som nästan kan mäta sig med min Alexander och det är Den maskerade rosen. Sailor Moons kärlek och hjälte!
Kan du alla orden i nationalsången? Alltså sanningen är ju den att jag inte riktigt kan det
Badkar eller duschkabin? Älskar att bada badkar med massor med skum
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Den sämsta var i alla fall Click
Favoritpizza? Den där smarriga pizzan med oxfilé, färska tomater och béarnaisesås på pizzeria la Fleur i Tyresö
Chips eller popcorn? Chirre
Vilken färg på läppstift använder du? Tyvärr använder jag inte läppstift as often as I would like to. Men jag har hittat ett fräckt rött läppglans, inte lika tantigt som rött läppstift. Love red lips!
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ingen organiserad. Däremot modevisningar
Apelsin- eller äppeljuice? Färskpressad apelsinjuice, jummy
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Det var nog ett tag sen, men jag och min Hannis åt sushi innan vi gick på bio. Så mysigt
Favoritchoklad? Romerska bågar är smarrigt
När röstade du senast? I riksdagsvalet
När åt du en hemodlad tomat sist? Oj det var länge sen, när jag var liten nångång och vi hade växthus på Snövitsväg
Har du vunnit en prispokal någon gång? Oh ja, I´m a pro
Är du bra på matlagning? Jo jag är en riktig fena med stekspade och förkläde
Klarar du att tanka själv? Haha, har inte den blekaste. Eller om jag var tvungen skulle det vell gå...kanske?!
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Japp, en Magic Bullet. Det är min bästa köksmaskin!
Pepsi eller Coca Cola? Coca-cola, men helst inget av det
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Räknas Coop´s otroligt obekväma och "värme-exems-framkallande" grå byxor med hög midja och röd skjorta?
Vad var det senaste du handlade? Lite frukt, grönsaker och frukost på Östenssons
Har du kräkts offentligt? Nepp, kommer knappt ihåg sist jag kräktes
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Eftersom jag redan har hittat den sanna kärleken, Alexander, skulle jag svara mångmiljardär
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nja, inte kärlek direkt men det finns såklart nått magiskt i första ögonblicket
Har du ringt något betalnummer? Typ ringa och rösta på sin favorit på melodifestivalen? I så fall ja
Kan man vara vän med sitt ex? Hmm, jag har ju lyckats bibehålla kontakten med gamla flammor så varför inte?!
När besökte du ett sjukhus senast? Den där gången Dr Miller stack ner ett rör med kamera i halsen på mig
Hade du mycket hår som liten bebis? Ja, alldeles kolsvart var det
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget för tillfället
Vad har du i din väska? Mobiltelefon, kalender, skolschema, plånbok, skolböcker, frukt, vattenflaska, plåster, tuggummi, bild på Alexander, nycklar, diadem, hudlotion, Juicy Gelée by Lancôme Paris, penna, iPod och solglasögon (med förhoppniingar om att solen ska börja skina vilken sekund som helst)
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Favorit och favorit, men jag måste alltid bädda sängen på ett speciellt sätt innan jag kan lägga mig i den
Vad är du tacksam för idag? Att jag är frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback