Nämen en lista, så trevligt!

Favorittidning: Elle magazine
Favoritplagg i garderoben just nu: Min röda H&M kappa
Byter gärna garderob med: Scarlette Johansson
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Sminka dig i dagsljus, använd färgen svart med måtta och lär dig älska röda läppar!
Mitt rum kan beskrivas som: Prydligt
Mig själv med tre ord: Lycklig, pratglad och kreaktiv
Jag tränar: 6 dagar/veckan
Jag ville bli när jag var liten: MC Polis
Nu vill jag bli: En eftertraktad inredningsarkitekt
Humör just nu: På topp
Är det nåt du absolut inte äter: Nej
Hur många kuddar sover du med: 1 att sova på och 1 att krama om
Morgon- eller nattmänniska: Varierar med årstiderna
Sparare eller slösare: Nu vet jag att många som känner mig tänker S-L-Ö-S-A, men jag är en lite sparare.
Bästa film: A Walk To Remember eller Dagboken
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Nja
Största svaghet: Skor och choklad
Det här är jag bra på: Pyssla
Chips, morötter eller godis? Allt
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Städat
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback