Michael Kors - runway spring 2007

Vår, vår, vår! Det är ett par månader kvar tills dess men man kan inte låta bli att längta lite extra då man får se Mr Kors vårvisning. Det finns en hel del karameller att spana in så jag blir helt enkelt tvungen att visa er en massa bilder.
Har fortfarande inte kommit på nått bättre ord än incredible, så jag får ta det på ren svenska... Michael Kors visningen spring 2007 är helt ofattbar, helt makalös!


Fräscht med vitt/grått, klassiskt med svart/vitt och mysigt mjukt med svart/vitt/beige.


Kolla klänningarna i beige och rosa och vilka härliga material. Snygga skurningar och härliga längder, jag vill ha allihopa!! Särskillt förtjust är jag i den sista rosa/svarta "Sex-and-the-city-Carrie-Bradshaw-klänningen" som är härligt fyllig.


Hur ska jag fortsätta?! Alla klänningar är fantastiska i sig själva. Är förtjust i den andra klänningen från vänster, den känns lite old moviestar a lá Greta Garbo. Härligt att se pennkjolen överleva vintern, likaså att volymen i de lite kortare klänningarsna stays alive. Min personliga favorit måste ändå bli den näst sista kreaktionen. My God vilken fantastisk klänning, allt är perfekt; skurningen, urringningen, längden, ärmarna, materialet, färgkombinationen och slutligen rosetten. Love, love, love!


Ursnygga kappor, söt respektiv klassiskt sexig. Baddräkten är helt klart bara för kaxig, härligt!


Tänk vad accossearer som skärp och rosetter kan förgylla en hel outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback