Michael Kors - runway fall 2006

Ni får ursäkta mig kära vänner, men jag kan inte låta bli att vara lite bakåtsträvare. Om ni inte redan visst det är Michael Kors en av mina favorit designers. Här visar jag er hans höstvisning, hur pinsamt är inte det, det var ju typ flera månader sen den visades?! Men den är helt incredible!


Räck upp en hand alla ni som vill svepa in er i en Kors-kappa i höstkylan...eller ni som vill bära en Kors-bag lite kaxigt på axeln...*räcker upp både händerna och ena foten*


Jag skulle inte heller tveka en sekund att klä mig i en Kors-klänning. Kolla linjerna, kolla formerna, kolla materialet. Jisses, jag kan inte ens sluta kolla på bilderna. Sandra loves!

Självfallet har jag tjuvkikat på min favorits vårkollektion också, vad finns det för ord som står ovanför incredible?? Imorgon visar jag er härliga vårvibbar.

The devil maybe wears Prada, but all the angels definitely wears Michael Kors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback