List-junkie number one

Jag kan inte låta bli dessa listor, har blivit en list-junkie

Namn:
Sandra
Antal kuddar i sängen: två hos mig, tre hos Alex
Bästa surftips:
style.com
Drömmer om: värme
Favorit-tvprogram: alla inredningspogram
Favoritbar: där bartenderns jonglerar med flaskorna, dvs far away from sweden
Favoritbok: just nu allt som Martina Haag skriver; Hemma hos Martina, Underbar och älskad av alla samt Martina-koden
Favoritdryck: vatten och vin
Favoritfik: Hugos
Favoritfika: cheesecake
Favoritfilm: Dagboken
Favoritförfattare: Martina Haag för tillfället
Favoritgodis: chocolate
Favoritkläder: är väldigt förtjust i tröjklänningar
Favoritmat: asiatiskt
Favoritmusik: Nirvana
Favoritrestaurang: Harrys grillbuffé
Favoritskådis: Kevin Costner
Favvoritfärg: rosa
Har på mig just nu: pyjamas
Högsta önskan: att Karl Lagerfeld kontaktar mig och erbjuder mig designer jobb hos honom, fatta att få tillhöra Karls Klan.
Kammar håret: sällan
Kan baka bullar: om jag kan
Ogillar mest hos folk: arrogans
På söndag ska jag: ta dagen som den kommer
Senast köpta skiva: me <3 iPod
Senast sedda film: Tara Road
Skonummer: 38
Skulle helst vilja: att ovädret fösvann
Tror på evig kärlek: nja, inget är för evigt (förutom jag och Alexander)
Tror på spöken: börjar bli mer och mer övertygad, tror stenhårt på skyddsänglar i alla fall!
Tror på ufon: vet inte, har fullt upp att tro på massa annat, men jag tror på liv på andra planeter
Vill kunna: ha superkrafter
Vill åka till: nått varmt land
Är bra på: shoppa
Ålder: 19
Åt till frukost imorse: mackor
Ögonfärg: blå melerade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback