Helvetes jävlar, Snäckan

45563-252

Jonas "Snäckan" Snäckmark, hur  kan han åka ut ur idol?
Jag är förbannad, jävligt förbannad!
Men inte på tok så förbannad som jag är på
Alexander Schulman. Jag vet inte ens vem killen är, han påstås vara lite B-kändis och yes he really is. Schulman skriver tex så här i sin blogg:

"Jag har inte bett den där otäckingen visa sitt lilla tryne i mitt vardagsrum på fredagar. Du är ful och dålig och jag vill att du åker ut från "Idol". Helst redan i kväll. Jag gillar Snäckan minst. När han vandrade förbi vårt bord med sitt störda psykleende var jag en millisekund från att veckla ut benet och fälla honom till marken."

Vilken patetisk människa som måste klanka ner på någon annan för att få lite uppmärksamhet i aftonbladet. Patetsikt!
Att Snäckan skulle vara ful(???), men snälla Schulman ta dig en titt i spegeln och definiera sedan ordet snygg. Du ser ju inte precis ut som snygg-Erik heller (som by the way påstås vara en hotting??). Han får ju röster bara för att han är snygg-Erik. Erik himself hade ju inte fått lika många röster, har jag fel?! Samma sak gäller ju Felicia, eller vad hon heter, hon gjorde ju "Jerk it out" så förfärligt att det skar sig i öronen. Hon får ju röster för att hon är söt, en riktig Agnes kopia.

Jag diggade Snäckan, han var egen och hade en jävligt stark röst. Om han sjöng falskt eller inte har jag ingen aning om, men i mina öron lät det bra, väldigt bra! Tycker det är synd att fick lämna idol under sin paradgren rock, han gjorde låten "Alive" av Pearl Jam nått grymt bra.

Nu håller jag mina båda tummar för Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback