För idag är det ingen vanlig dag

Sms:et "Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Daniels födelsedag HURRA HURRA HURRA!" väckte mig klockan 08:19. På min sovmorgon messar min bror mig för att meddela att han fyller år idag, som om jag inte visste det?! Hur kan man glömma att ens bror har födelsedag den 13:e oktober, särskillt i år när det är fredag den 13:e. OLYCKSDAGEN! Den mannen kräver uppmärksamhet må jag säga, min lilla bror som fyller 27 år i år. Grattis älsklingsbrorsan! Hoppas du saknar oss nu när du är i Göteborg!

45563-226

By the way... hörde på nyhetsmorgon i morse att det är bevisat att fredag den 13:e verkligen är en olycksdag. Enligt statistik från försäkringsbolaget If sker det 8% fler olycker just denna dag, jämfört med andra fredagar. (Fredag den 13:e inträffar cirka var sjunde månad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback